Rok 2021 przyniósł zmiany w programie „Dobry start” – od 1 lipca br. Wnioski o świadczenie w ramach programu ,,Dobry start” można składać tylko w formie elektronicznej. Obsługą wniosków i wypłatą świadczeń na rachunek bankowy zajmuje się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Aby ułatwić rodzicom i opiekunom złożenie wniosku w ramach tego programu w dniu 15 lipca 2021r. (czwartek) od godz. 9:00 w Centrum Kultury (sala prób - parter) w Ostrowie Lubelskim ul. Partyzantów 14, będzie pełnił dyżur pracownik ZUS, który pomoże osobom zainteresowanym założyć profil na PUE ZUS izłożyć wniosek online.
Do złożenia wniosku o świadczenie potrzebne są następujące dane: PESEL wnioskodawcy oraz dziecka/ci, adres szkoły do której uczęszcza dziecko oraz numer rachunku bankowego, na który będzie wypłacane świadczenie.
Ważne terminy!
Od 1 lipca br. wniosek online, tak jak w poprzednich latach, można złożyć:
Wnioski w ramach programu „Dobry start” można składać do 30 listopada br.